Termeni si conditii

Acest site web, numit in continuare  "SITE" este administrat de Heramba Impex SRL (numita in continuare  “SOCIETATEA”), cu sediul social in str. Pescarusului nr.11 bl.m16 sc.A ap.25 sector 2 Bucuresti, avand codul de inregistrare  fiscala RO16986299, inregistrata la Oficiul Registrului Comertului sub  nr. J40/19570/2004, telefon: 0722323657.

SOCIETATEA depune eforturi pentru  mentinerea corectitudinii informatiilor expuse pe SITE. Cu toate acestea, avand  in vedere posibile erori cu privire la aceste informatii, SOCIETATEA precizeaza  ca imaginea produselor are caracter informative, iar produsele livrate pot diferi de imagini in orice mod, datorita  modificarii caracteristicilor, design-ului, fara notificare prealabila de catre  producatori. De esemenea, unele caracteristici  sau pretul produselor prezentate pe SITE, pot fi modificate de catre SOCIETATE  fara preaviz sau pot contine erori de operare.

De  asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei,  uneori descrierile produselor pot fi incomplete, insa SOCIETATEA face eforturi  de a prezenta informatiile cele mai relevante.

Promotiile/ofertele prezente pe SITE  sunt valabile in limita stocului disponibil.

SITE-ul poate contine si link-uri  catre alte site-uri. SOCIETATEA nu este responsabila de politica de  confidentialitate practicata de acestea precum si de orice alta informatie  mentionata pe aceste site-uri.   In  cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni folositi cu majuscule vor  avea, daca din context nu rezulta altfel, intelesurile specificate mai jos:  UTILIZATOR: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in  scopuri private sau profesionale si care a acceptat Conditiile de Utilizare ale prezentului SITE, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de  inregistrare. CLIENT: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri  private sau profesionale si care a acceptat Conditiile de Utilizare ale  prezentului SITE, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de  inregistrare, ce initiaza si finalizeaza o comanda. UTILIZARE ABUZIVA: reprezinta utilizarea SITE-ului intr-un mod  contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare  sau in orice alt mod care poate produce prejudicii Heramba Impex SRL. COMANDA: reprezinta un  document electronic, generat ca urmare a accesarii SITE-ULUI de catre un  CLIENT, ce intervine ca forma de comunicare intre SOCIETATE si CLIENT.

CONTRACT: reprezinta o  COMANDA confirmata de catre SOCIETATE, prin care SOCIETATEA este de acord sa  livreze CLIENTULUI produse si servicii, iar CLINETUL este de acord efectueze  plata acestora.

UTILIZATORII/CLIENTII acestui SITE  sunt rugati sa citeasca cu atentie termenii si conditiile de utilizare  urmatoare.   Termenii si conditiile urmatoare sunt considerate a constitui prevederi  minimale aplicabile, utilizarea SITE-ului supunindu-se de drept prevederilor  generale ale legislatiei in vigoare.

Termenii si conditiile de utilizare  pot fi modificate oricand prin actualizarea prezentului SITE, aceste modificari  devenind obligatorii cu efect imediat pentru toti UTILIZATORII/CLIENTII.

Prin accesarea SITE-ului  UTILIZATORII consimt sa respecte termenii si conditiile prezentate in  continuare precum si legislatia aplicabila.

PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

S.C. Heramba Impex S.R.L.  este inregistrata in Registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal sub numarul 29638.

Prin date cu caracter personal se  inteleg orice informatii referitoare la o persoana fizica identificata sau  identificabila; o persoana identificabila este acea persoana care poate fi  identificata, direct sau indirect, in mod particular prin referire la un numar  de identificare ori la unul sau la mai multi factori specifici identitatii sale  fizice, fiziologice, psihice, economice, culturale sau sociale   Prelucrarea datelor cu caracter  personal reprezinta orice operatiune sau set de operatiuni care se efectueaza asupra datelor cu caracter personal, prin mijloace automate sau neautomate, cum ar fi colectarea, inregistrarea, organizarea, stocarea, adaptarea ori modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, dezvaluirea catre terti prin transmitere, diseminare sau in orice alt mod, alaturarea ori combinarea, blocarea, stergerea sau distrugerea.

SOCIETATEA inregistreaza numai  informatiile cu caracter personal oferite voluntar de catre vizitator/UTILIZATOR/CLIENT.  Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire  la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor  date, modificata si completata, SOCIETATEA are obligatia de a administra in  conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale  pe care le furnizeaza UTILIZATORII/CLIENTII.   SOCIETATEA respecta dreptul la confidentialitate datelor fiecarei persoane care  acceseaza SITE-ul.

SOCIETATEA nu va colecta date  personale despre UTILIZATORI/CLIENTI (nume, adresa, telefon sau adresa de posta  electronica) (numite in continuare "Date Personale") exceptand  situatia in care UTILIZATORII/CLIENTII insisi comunica aceste date.

Prin inscrierea pe  SITE/efectuarea unei COMENZI si completarea datelor personale in formularele de  inscriere, UITLIZATORII/CLIENTII decalara ca sunt de acord ca toate datele lor  personale sa fie incluse in baza de date a SOCIETATII si isi dau acordul expres  si neechivoc ca toate datele lor personale sa fie stocate si utilizate pentru:

  • activitati de marketing prin primirea de mesaje de informare sau comerciale (oferte, promotii, mesaje publicitare si de marketing  privind activitatea SOCIETATII si a tertilor cu care SOCIETATEA are relatii de orice natura) la adresele de  e-mail comunicate SOCIETATII,
  • participarea la  concursuri, promotii;
  • transmiterea de  mesaje non-comerciale sau de tip administrativ (privind schimbari in site,  administrare, etc);
  • statistici interne  necesare pentru imbunatatirea calitatii serviciilor oferite si imaginii SITE-ului  si pentru crearea unor elemente caracteristice noi, promotii, functionalitati  si servicii noi;
  • pentru a asigura  accesul la sectiuni cu acces limitat ale SITE-ului;
  • cercetari de piata;
  • urmarirea datelor de vanzari.

SOCIETATEA poate face cunoscute  aceste informatii in cadrul dealerilor si agentilor sai pentru activitatile  mentionate mai sus.  SOCIETATEA nu va dezvalui nici un fel de informatie despre  UTILIZATORII/CLIENTII SITE-ului sau fara a primi mai intai consimtamantul  expres al acestora in aceasta privinta. In acelasi timp insa, poate dezvalui  informatii si date cu caracter personal atunci cand acest lucru este prevazut  expres prin lege.   Conform Legii nr. 677/2001, UTILIZATORII/CLIENTII beneficiaza de dreptul la  informare (art. 12), acces la date (art. 13), interventie (art. 14), opozitie  (art. 15), de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) si de a se  adresa justitiei (art. 18). Totodata, acestia au dreptul de a se opune  prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea  datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, orice persoana se poate adresa cu  o cerere scrisa, datata si semnata la sediul SOCIETATII.

Pe baza unei cereri scrise, datate  si semnate, expediate pe adresa Heramba Impex SRL, Str. Pescarusului nr.11 bl.M16 sc.1 ap.25 sector 2 Bucuresti, UTILIZATORII/CLIENTII   isi pot exercita, in mod gratuit, urmatoarele drepturi:  - o data pe an, confirmarea faptului  ca datele personale sunt sau nu prelucrate;  - sa intervina asupra datelor transmise;   - sa se opuna prelucrarii datelor pentru motive intemeiate  si legitime legate de situatia lor particulara.   Orice persoana are dreptul de a se opune, pentru motive legitime, la  prelucrarea datelor ce o privesc. Acest drept de opozitie poate fi exclus  pentru anumite prelucrari prevazute de lege (de ex.: prelucrari efectuate de  serviciile financiare si fiscale, de politie, justitie, securitate sociala).  Prin urmare, aceasta mentiune nu poate figura daca prelucrarea are un caracter  obligatoriu; orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod  gratuit fara nici o justificare, la prelucrarile datelor sale personale in  scopuri de marketing direct. Detalii la www.dataprotection.ro

COLECTAREA AUTOMATA DE DATE CU CARACTER NON-PERSONAL.   In unele cazuri, este posibil ca SOCIETATEA sa colecteze  informatii cu caracter non-personal despre UTILIZATORI/CLIENTI. Exemple de  informatii de acest tip sunt: tipul de browser folosit, sistemul de operare al  calculatorului folosit si numele domeniului website-ului de unde a fost facute  conexiunea la SITE.

In timpul vizionarii SITE-ului, SOCIETATEA  va putea stoca anumite informatii pe UTILIZATORULUI/CLIENTULUI. Aceste  informatii vor fi sub forma unui fisier "Cookie" sau a unui fisier  similar. Aceste fisiere "Cookies" ajuta SOCIETATEA sa construiasca un  SITE sau publicitate care sa raspunda cat mai bine intereselor si preferintelor  UTILIZATORILOR/CLIENTILOR.

Cu cele mai multe browsere de  Internet se pot sterge sau bloca fisierele „Cookies” sau se poate primi o  atentionare inaintea primirii unui astfel de fisier. SOCIETATEA recomanda  UTILIZATORILOR/CLIENTILOR sa consulte instructiunile browser-ului sau fisierul  de ajutor pentru a afla mai multe informatii despre aceste functii.

 

Raspunderea pentru continutul siteului

In cazul unor eventuale erori de sistem in urma carora pretul este  modificat in mod evident, comanda va fi anulata iar clientii informati  telefonic/ email asupra acestui fapt.

Caracteristicile produselor prezentate pe SITE sunt preluate / puse la dispozitie de producatori si/ furnizori si Societatea nu isi asuma raspunderea pentru corectitudinea acestor informatii.

Preturile  produselor de pe acest SITE sunt informative si pot suferi modificari  neanuntate. Promotiile prezentate pe SITE sunt valabile  in perioada de timp mentionata / in cazul in care nu se mentioneaza o  perioada de timp, acestea sunt valabile in limitele stocurilor  disponibile. Toate produsele prezentate  pe acest SITE sunt disponibile in limita stocului fizic disponibil. In cazul epuizarii stocului reprezentantul Societatii va oferi alternative prin prezentarea altor produse asemanatoare ca si  aspect si specificatii tehnice cu produsul comandat al carui stoc s-a  epuizat.

De asemenea, imaginile sunt prezentate pe SITE cu titlu de exemplu, iar produsele livrate, pot diferi de imagini in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului fara notificare prealabila de catre producatori.

Societatea isi rezerva dreptul sa completeze si sa modifice orice informatie de pe SITE.

Orice problema cauzata de produsele si / serviciile prezentate pe SITE se va solutiona pe cale amiabila in termen de 15 zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre UTILIZATOR.

Societatea nu raspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor.

Societatea nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii Site-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesare anumitor link-uri publicate pe Site.

 

Conditii si termene de garantie

Societatea garanteaza remedierea viciilor ascunse de fabricatie si neconcordanta  cu caracteristicile bijuteriei comandate, timp de 30 de zile, excluzand daunele cauzate de accidente, lipsa de ingrijire, purtarea neadecvata sau neindeplinirea indicatiilor oferite de consultantii nostri si mentionate in certificatul de garantie a bijuteriei.

In cazul caderii pietrelor din componenta bijuteriei, Societatea va fixa pietrele, intr-un termen rezonabil, numai in situatiile in care acest lucru nu este imputabil cumparatorului, dar nu isi asuma raspunderea pentru pierderea acestora. In cazul pierderii pietrelor, pentru a repara bijuteria, va fi necesar sa achitati contravaloarea noii pietre.

 

Reparatii

Orice reparatie la bijuteriile aflate in termenul de garantie se va efectua in mod gratuit.

Pentru defectiunile neacoperite de garantie, se poate efectua reparatia contra unui tarif in functie de tipul bijuteriei si de complexitatea reparatiei.

Bijuteria va fi inlocuita daca se confirma faptul ca un defect de material sau de manopera a reprezentat cauza unei asemenea deteriorari si nu purtarea neadecvata a bijuteriei de catre cumparator. In cazul inlocuirii, nu garantam ca va fi livrat acelasi model. Daca nu este disponibil acelasi model, se va livra un model asemanator avand o valoare echivalenta.

 

Pretul produselor

Preturile sunt afisate pe site in LEI (RON) (TVA inclus).

 

Retur produse

 

Daca esti nemultumit de produsele cumparate de la magazinuldeperle.ro si vrei sa renunti la cumparare poti sa aplici pentru procedura de retur a produselor in maxim 2 zile de la receptia acestora.

Dreptul de retur in 2 zile se adreseaza clientilor care au achizitionat produse online de pe site-ul www.magazinuldeperle.ro.

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 2 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Atentie! Renuntarea la cumparare in termen de 2 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate online si livrate prin curier.

Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

Termenul de 2 zile se calculeaza de la data la care produsele au fost receptionate de catre client.

Procedura de retur produse presupune urmatorii pasi:

1. Inregistrare cerere retur produse si obtinerea numarului de inregistrare retur (NR-RMA)

(1.1) Cumparatorul va trimite prin e-mail la adresa office@magazinuldeperle.ro o cerere cu subiectul - Cerere retur produse comanda nr. ____/_____ (trebuie specificat nr comenzii si data acestuia);

(1.2) In cadrul cererii se vor specifica:

- numar comanda si data emiterii comenzii;
- date cumparator: nume si prenume, adresa de e-mail folosita la inregistrare cont si plasare comana online pe www.magazinuldeperle.ro;
- numar factura si data emiterii facturii ce fac dovada achizitionarii produsului/produselor;
- cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur produs(e) (optional);

(1.3) La acest e-mail se vor atasa copii ale urmatoarelor documente: copie factura fiscala, aviz de insotire a marfii/AWB;

(1.4) Cererea de retur va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datale mentionate conform pasului 2) sunt corecte si complete si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful - Conditii de acceptare retur produs(e));

(1.5) In maxim 24-48 ore cumparatorul va primi pe e-mail un numar de inregistrare de retur (NR-RMA) si detalii privind aplicarea procedurii de retur.

2. Conditii de retur

Produsul returnat trebuie:

- sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;
- in ambalajul original cu toate accesoriile;

- fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum atat in cazul produselor cat si ale accesoriilor ce insotesc produsele returnate;
- cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, certificat garantie, etc);
- produsele nu trebuie sa prezinte urme de utilizare.

3. Constatare si validare acceptare retur produs(e)

(3.1) Dupa sosirea produsului/produselor in locatia noastra, personalul calificat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite se aplica procedura de retur. Verificarea si constatarea se face pe baza cererii de retur emisa de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate (vezi paragraful - Conditii de acceptare retur produs(e));

(3.2) Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumparatorului prin e-mail, in maxim 24-48 ore de la primirea produsului/produselor, acestea facand referire si la taxele speciale aplicate, daca este cazul, in procesul de retur produs(e) (vezi paragraful - Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e));

(3.3) Pe baza rezultatelor comunicate, cumparatorul este obligat, prin e-mail, in a furniza acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de retur produs(e).

Service si garantie

Pentru produsele care prezinta defecte in perioada de garantie si nu indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumprate (vezi paragraful - Conditii de acceptare retur produs(e)), cumparatorul va contacta Departamentul Relatii Clienti in a fi redirectionat catre locatiile service autorizate.

Inlocuire produs

Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare procedura retur si presupune inlocuire produs, vanzatorul va inlocui produsul cu unul nou al modelului specificat in comanda initiala a cumparatorului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs din aceeasi categorie de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

4.Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e)

Costuri suportate de catre cumparator:

- Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 2 zile de la receptia produsului;
- Cost transport curier pentru optiunea cumparatorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de catre vanzator ca nu indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur produs(e);

Costuri suportate de catre vanzator:

Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia la receptia produsului cumparatorul constata ca:

- Produs ce nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului;
- Produs ce nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului;
- Produs este nefunctional in primele 24 ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari.

Rambursare sumelor

Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

Nota:

1. Politica de retur produs(e) mentionata mai sus se aplica doar produselor comandate online pe www.magazinuldeperle.ro ce au fost receptionate de catre cumparator persoana fizica in urma transportului prin curier;
2. Politica de retur produs(e) mentionata mai sus nu se aplica in cazul produselor comandate/cumparate in magazinele noastre.
3. Pentru produsele ale caror colete reprezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, cumparatorul este rugat sa refuze receptia lor;
4. Produsele comandate online pe www.magazinuldeperle.ro sunt livrate numai sigilat in ambalaj original de la producator. Pentru unele categorii de produse, daca este cazul, SOCIETATEA isi rezerva dreptul de a livra in ambalaj suplimentar in vederea protectiei ambalajului original.

 

Livrare comenzi

In general, comenzile sunt livrate in termen de 48 ore - 5 zile lucratoare, numai pe teritoriul Romaniei. Exceptiile privind termenul de livrare sunt comunicate clientilor prin telefon sau e-mail de catre responsabilul de vanzari.

 

Livrarea comenzilor in Bucuresti

  • modalitate de plata card credit/debit - GRATUIT pentru comenzile mai      mari de 500 lei. Pentru comenzile cu o valoare mai mica de 500 lei se      percepe o taxa de transport de 10 lei.
  • modalitate de plata virament bancar - GRATUIT pentru comenzile mai      mari de 500 lei. Pentru comenzile cu o valoare mai mica de 300 lei se      percepe o taxa de transport de 10 lei.

Livrarea comenzilor pe teritoriul Romaniei

  • modalitate de plata card credit/debit - GRATUIT pentru comenzile mai      mari de 500 lei. Pentru comenzile cu o valoare mai mica de 500 lei se      percepe o taxa de transport de 10 lei.
  • modalitate de plata virament bancar - GRATUIT pentru comenzile mai      mari de 500 lei. Pentru comenzile cu o valoare mai mica de 500 lei se      percepe o taxa de transport de 10 lei.

 

Procesare comenzi

Programul de procesare a comenzilor online este:

- luni - vineri intre orele 08:00 - 20:00
- sambata intre orele 10:00 - 16:00

Procesarea comenzilor se va face in ordinea inregistrarii lor in sistem, intervalul maxim de timp necesar procesarii unei comenzi fiind intre 24 - 48 ore. Dupa procesarea comenzii vei fi contactat telefonic sau prin e-mail pentru a stabili detaliile de livrare.

Plasarea unei comenzi online valide nu garanteaza clientului rezervarea si/sau livrarea produsului comandat. Confirmarea stocului si rezervarea produsului in vederea onorarii comenzii se face de catre operatorii nostri prin telefon sau prin e-mail.

Livrarea produselor se face in functie de stocul produselor in momentul plasarii comenzii, iar termenul de livrare este de 24 - 48 ore.

Anularea comenzilor online se face numai prin e-mail trimis pe adresa office@magazinuldeperle.ro in maxim 24 de ore de la plasarea comenzii.

Procesarea comenzilor in perioada sarbatorilor

In perioada sarbatorilor de Paste, sau de iarna, intervalul maxim de timp necesar procesarii unei comenzi este intre 48 - 72 ore.

Contacteaza echipa magazinuldeperle.ro

Pentru sugestii, sesizari sau reclamatii, scrie-ne pe adresa office@magazinuldeperle.ro

Modalitati de plata

Card de credit/debit

Platile online pe magazinuldeperle.ro se pot efectua prin card de debit/credit Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro. Pentru a efectua plata online cu cardul in pasul urmator vei completa datele necesare pentru acest proces prin sistemul securizat de plati online asigurat de Plationline.ro si mobilpay.ro.

Pentru plata cu cardul prin PlatiOnline, tranzactia va aparea pe extrasul de cont sub numele PlatiOnline sau OnlinePay.

Virament bancar (ordin de plata)

Dupa ce ai ales produsele dorite si ai parcurs toti pasii necesari pentru crearea contului, in timpul plasarii comenzii alege modalitatea de plata: "Virament bancar (ordin de plata)". La sfarsitul procesului de comanda se va genera automat o factura proforma care va contine datele solicitantului (nume, prenume, adresa se livrare, numar de telefon etc.), produsele comandate si datele necesare pentru efectuarea viramentului bancar:

Nume firma: S.C. Heramba Impex S.R.L.
Cod unic inregistrare: RO16986299
Cont IBAN: RO06RNCB0082044160870001
Banca: BCR UNIREA

Plata comenzii prin virament bancar se va face dupa primirea confirmarii comenzii de catre reprezentantul SOCIETATII.
Produsele solicitate vor fi livrate, la adresa precizata in comanda, doar in urma efectuarii platii si confirmarii acesteia prin trimiterea copiei OP-ului sau foii de varsamant prin email : office@magazinuldeperle.ro .

Plata in rate, prin Card de cumparaturi Raiffeisen Bank

Dupa ce ai ales produsele dorite si ai parcurs toti pasii necesari pentru crearea contului, in timpul plasarii comenzii alege modalitatea de plata: "Online prin Card de cumparaturi Raiffeisen Bank".

Plata in rate, prin Card Avantaj

Dupa ce ai ales produsele dorite si ai parcurs toti pasii necesari pentru crearea contului, in timpul plasarii comenzii alege modalitatea de plata: cu Card Avantaj.

Anularea tranzactiei

Anularea unei tranzactii cu cardul este posibila doar in cazul in care comanda nu a fost livrata. In aceasta situatie, banca emitenta va debloca suma blocata in contul dumneavoastra in termen de 1-30 zile, in functie de politica acesteia.

Detalii produse

Preturile si tarifele afisate pe magazinuldeperle.ro includ TVA si pot suferi modificari neanuntate.

Fotografia afisata are caracter orientativ si poate prezenta accesorii ce nu sunt incluse in pachetul standard al produsului. Specificatiile tehnice sunt informative, in conformitate cu datele transmise de catre furnizorii, producatorii sau reprezentantii oficiali; ele pot fi modificate fara instiintare prealabila si nu constituie obligativitate contractuala. Echipa noastra face toate eforturile pentru a elimina orice inadvertente sau erori. Pentru sesizari, scrie-ne pe adresa office@magazinuldeperle.ro.

Garantia comerciala este conform certificatului de garantie emis de catre producator, in functie de categoria de produs, si reprezinta perioada in care consumatorul beneficiaza de reparatii gratuite din partea vanzatorului.

 

 

Litigii

Orice tentativa de acces neautorizat la site-ul www.magazinuldeperle.ro  si orice incercare de frauda va fi raportata fara intarziere autoritatilor competente. Toate litigiile vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca litigiul nu poate fi solutionat pe cale amiabila, sau una din parti renunta la solutionarea pe cale amiabila, litigiul se va solutiona prin arbitrajul Curtii de Arbitraj Comercial International de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti in conformitate cu Regulile de procedura arbitrala ale acestei Curti. Hotararea arbitrala este definitiva si obligatorie. Forta majora invocata si probate de una din parti in conditiile legii, exonereaza partile de obligatii - cu exceptia obligatiei de plata pentru serviciile prestate pana la aparitia ei - pe intreaga durata a fortei majore.